گل من

زود بیا مامی

1392/7/30 22:11
نویسنده : مامان زهره
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این روزا بابایی دنبال یه خونه ست تا به همین زودیا اسباب کشی کنیم. من می خوام دوران بارداریمو یه جای دنج و بی سر و صدا بگذرونم. آخه تو آپارتمانی که ما هستیم سر و صدا خیلی زیاده و من از این بابت خیلی ناراحتم. نگران

تصمیم دارم بعد از اسباب کشی، کم کم واسه خرید کردن برای تو برنامه ریزی کنم. تو الان دو ماهه ای ولی من هنوز از تو چیزی تو دلم احساس نمی کنم، جز همون حس مادری، که عاشقشم.قلب

امروز یه روز خوب میشه اگه اون اتفاق خوب بیفته. تا ببینیم خواست خدا چیه. اگه بشه، تو پستای بعدی ازش می نویسم.خیال باطل

یه کم بی حال و بی حوصله ام. دل درد هم دارم. و حالت تهوع. همش می خوام چیزای ترش و شور بخورم. همه می گن دختری اما چه پسر باشی چه دختر من و بابایی عاشقتیم عسلم. وقتی جنسیتت مشخص بشه خیلی کار دارم که باید انجام بدم. سیسمونی و سرویس خواب. پیدا کردن یه اسم خوب. دیزاین اتاقت. دفترچه حساب پس انداز و......متفکر

گل مامااااان زود بزرگ شو بیا پیشمون دیگه. میخوام بغلت کنم و می می بخوریخجالتقلبماچ

ماچبوووووووووووووووووس

 

پسندها (1)

نظرات (20)

مهسا مامان نورا
29 مهر 92 18:58
سلام عزیزم
انشاله یه کم صبور باش حالا اولش ِ اگه بخوای اینطور باشی ماههای اخر دیر میگذره ها
سلام مهسا جونم
حق باتوئه ولی چیکار کنم دل تو دلم نیست.

شهرزاد مامان نگار
29 مهر 92 20:55
سلام . انشا... کوچولوی نازت به سلامتی به دنیا بیاد و دل مامان و باباش رو شاد کنه
سلام
مرسی شهرزاد عزیز
ممنون از دعای قشنگت
شاد باشی

فرناز مادر اتیلا
29 مهر 92 22:15
سلام عزیزم .درکت میکنم کمی ماههایه اول سخته ....از طرفی ویار و از طرفی نگرانی واسه سلامتی بچه .....
اما واقعا اینروزا با تمام سختی ها و نگرانیهاش بهترین روزهایه زندگیه ی زنه .....قدرشو بدون و از این دوران لذت ببر ....مواظب خودتو نی نی گلت باش
سلام عزیز دلم
ممنون از حرفای قشنگت و دلداری های خواهرانه ت
به روی چشم
می بوسمت

فرناز خاله آرسن جون
30 مهر 92 10:38
سلام گلم ایشالله خونه جدید براتون شادی بیاره و قدم نی نی تون پر برکت باشه ،الان همه اون حسهارو داشتن طبیعه چون کلا هورمونهای بدنت زیرو رو شدن ایشالله نی نی تون صیحی و سالم باشه فرقی نداره دختر و پسر باشه چون دوتاشونم لطف الهی هستش
سلام خانومی عزیز
ممنون از لطف و محبت تو
حق باتوئه عزیزم
ایشالا تو هم سلامت باشی

رادمهر و مامان
30 مهر 92 13:34
الهی مامان زهره خیلی عجله داره
خانومی گلم
من از وقتی که خودمو شناختم عاشق بچه ها بودم
حتی وقتی مجرد بودم با کوچولوی نداشتم شبا قبل از خواب حرف می زدم
واسه همین زود زود میخوام ببینمش

ماماطهورا
30 مهر 92 17:39
سلام زهره جون عجله نكن عزيزم روزا عين برق و باد مياد وميگذره انشالله ني نيت سالم و سلامت بياد بغلت
راستي خانومي ميتوني منو (سعيده مامان عاشق) لينكم كني آخه بعد مشخص شدن جنسيت ني نيم اسم وبلاگم و عوض ميكنم
سلام عزیزم
بله حق با توئه
مرسی از حرفات
به روی چشم لینکت رو میذارم مامان جون
faezeh
30 مهر 92 18:25
سلام عزیزم امدوارم روزای خوبی رو با فرشتت داشته باشی لینکت کردم
سلام گلم
مرسی از لطفت
می بوسمت

مامان
1 آبان 92 8:28
سلام عزیزم انشاا... یه خونه ی خوب پیدا می کنی.
عجله نداشته باش از تک تک ثانیه های دو نفری بودنت با نی نی گلت لذت ببر
سلام مامان مهربون
ممنون از دعات
به روی چشم
مرسی اومدی

مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:17
عید ولایت مبارک
مامان زهره
پاسخ
عید شما هم مبارک خانومی عزیز
مامان دیبا
4 آبان 92 13:48
سلام عزیزم روزهای بارداری هم سخت هست هم شیرین عاشق تر می شی وقتی برای بار اول نی نی تو بغل بگیری ایشالا براحتی این دوران رو بگذرونی و نی نی نازتو توی آغوش بگیری می خواستم وبلاگتو لینک کنم خوشحال می شم یه سر به ما هم بزنی
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون از حرفای قشنگت و دعات شاد باشی
وحیده مامان پارسا
5 آبان 92 9:45
آرامش توی این دوران خیلی خوبه....وای چه کیفی داره سیسمونی خریدن
مامان زهره
پاسخ
اره آرامش داشته باشم همه چیز خوبه خیلی سیسمونی خریدن رو دوست دارم
مامانه محيا
7 آبان 92 10:52
فك كنم مخمل باشه منم همش چيزاي شور و ترش مي خوردمالهي كه سالم باشه
مامان زهره
پاسخ
ا جدی؟ اره اکثرا میگم بهم
ژاله مامان آیدا
9 آبان 92 18:28
انشااله نی نی براحتی و سلامت بدنیا بیاد
مامان زهره
پاسخ
مرسی ژاله جون مرسی از دعات
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 0:03
ما اپیم
مامان زهره
پاسخ
اومدم پیشتون عزیزانم
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 14:12
خصوصی داری
مامان زهره
پاسخ
باشه عزیزم
فرزانه
18 آبان 92 19:02
سلام عزیزم مهم نیست نی نی کاکل به سر باشه یا چادر با سر سالم باشه کافیه... آرزو می کنم دوران بارداریت از این به بعد راحت باشه
مامان زهره
پاسخ
اره گلم سلامتیش از همه چی برام مهمتره ممنون از لطفت
ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:51
سلام مامانی یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتو بدونم kadonamadi.blogfa.com
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم میام حتما
مامان محيا
22 آبان 92 12:47
واي كه چقدر اسباب كشي تو حاملگي سخته منم تو 5 ماهگي اسباب كشي كردم...ولي خوب تموم ميشه بيا محيا خانم رو ببين
مامان زهره
پاسخ
اره خیلی زیاد. خدا کمکم کنه. بله اومدم عزیزم
madarkhanomi
3 آذر 92 11:22
انشاله که زودتر دوران انتظار به پایان برسه و کوچولوت رو بغل کنی منم منتظر زمینی شدن دخملکم هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم بله حتما
مهسا مامان نورا
6 آذر 92 16:47
معلومه کجایییییی ؟ سلام عزیزم ببخشید ویار داشتم حالم بد بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل من می باشد