گل من

قلب نی نی

1392/7/18 13:01
نویسنده : مامان زهره
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلی

دیشب ساعت 8:30  با خاله جون شهره رفتیم سونو مطب آقای دکتر بابک توکلی. وقتی دکتر مانتیتورش رو به سمت من هدایت کرد تا تو رو ببینم بهترین لحظه بود برام. تو خیلی کوچولو بودی ناناز مامان. الهی دورت بگردم. فدای اون قد و بالای 3 میلیمتریت برم. ماچ تو سونو مشخص شد که تو 6 هفته داری و 14 /3 برام وقت تقریبی زایمان طبیعی زد.

قلبت رو دیدم که تند تند ضربان داشت. آقای دکتر برام توضیح داد که باید چه کارایی رو انجام بدم تا سالم به دنیا بیای. ازش خواستم صدای قلبت رو بشنوم ولی گفت الان برات ضرر داره. منم بی چون و چرا قبول کردم چون نمی خوام آسیبی بهت برسه فرشته کوچولوی من.

وای خدای من...  یعنی تو، تو وجود منی!!!! باورم نمی شه خدا این همه خوشبختی رو تو دل من گذاشته. خدایا شکرتخیال باطل

یکشنبه همین هفته با شقایق جون و محمد جون و فرزاد جون و منو بابایی و شما رفتیم شیراز. خیلی خوش گذشت عسلم. با شقایق جون کلی خرید کردیم. دوست داشتم واسه تو هم خرید کنم اما الان خیلی زوده. واسه همین 16 نتونستم بیام تو رو ببینم و فرداش رفتم سونو.

مامان گلی عاشقتم از اینجا تا ابد ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان نورا
18 مهر 92 12:34
عزیم الهی شکر که هر دو سالم هستید .
همیشه به سفر و گردش و سلام مارو به شهرمون و استانمون میرسوندی حسابی دلتنگ شیرازم برم خونه خواهرم و خاله هام

سلام مهسای عزیزم
مرسی از لطفت
انشاالله شما هم به زودی یه سفر به شیراز داشته باشی تا دلتنگی برطرف شه. مراقب نورا خانومی باش
می بوسمتون

fafa
20 مهر 92 12:10
عزیززززززززززززززززززم
بهترین صدا شنیدن تپش قلب این فسقلی هاس من سونو هفته 6 که رفتم شندیم صداشو اما هفته 7 دکتر صداشو نزاشت حتما ضرر داشته ایشالا بزرگ بشن این کنجدا و بیان بغلمون
خیلی مواظب خودت باش
با چه اسمی لینکت کنم عزیزم؟
سلام عزيزم
منتظرم تا بزرگتر بشه صداشو بشنوم
مرسي كه اومدي
الهي آمين

مامان النا
20 مهر 92 18:16
سلام عزیزم
تبریک میگم بهت ایشالا بارداری راحتی داشته باشی و نی نی کوچولوت صحیح و سالم بیاد بغلت.
تمامی لحظات بارداری خیلی لذت بخشه

سلام خانمي
ممنون از لطفت
شاد باشي

مامان قند عسل
21 مهر 92 11:59
مبارکه عزیزم
خوشحال میشم قند عسلو لینک کنید
سلام بله حتما
شاد باشي عزيزم

وحیده مامان پارسا
21 مهر 92 13:08
حس خیلی قشنگیه....روزهای خوبی در انتظارتون هست.پر از حس شیرینی مادری
سلام وحيده جون
آره با اينكه من هنوز اول راهم ولي خيلي لذت بخشه
مرسي اومدي
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 20:04
عید قربان مبارک
عید شما هم مبارک مهسای عزیزم

ساره
24 مهر 92 10:40
خب خانومی چیزی نمونده نینیت رو تو بغل بگیری...
فقط یادت باشه که نهایت استفادرو ببر و تا میتونی بخواب که تا مدتها شب بیداری داری و نگهبانی شروع میشه
واینکه روزهای مادری همش زیباست ولی اون چند روز اول واقعا به یاد موندنیه از دستش نده که بعدا بد جوری دلتنگ میشی مثل من
سلام عزیزم
وای لحظه شماری می کنم
آره تا چند ماه دیگه بیدار خوابی ها شروع میشه
مرسی از حرفات خانومی

ژاله مامان آیدا
24 مهر 92 12:10
آخی مامان زهره چه خوب که صدای قلب نی نی رو شنیدی خیلی لحظه قشنگیه.انشااله به سلامتی بدنیا بیاد. عیدت هم کلی مبارک
سلام عزیزم
دفعه دیگه میشنوم. آخه این دفعه کوچولو بود دکتر گفت براش ضرر داره.
ممنون از مهربونیت
عید تو هم مبارک خانومی

میم مثل مادر
25 مهر 92 11:18
سلام
من هم مانند شما جنین بسیار کوچکی دارم.خوشحال میشم که این دوران را با دوستان شبیه به خود بگذرونم.اگر تمایل به تبادل لینک داشتید منتظر حضور گرمتون هستم.
سلام دوست خوبم
بله حتما
خوشحال میشم.

فرناز خاله آرسن جون
25 مهر 92 13:12
گلم واقعا بهت تبریک میگم خدارو شکر که خدا بهت این حسهای قشنگو داده ایشالله صحیح و سالم بغلش بگیری
سلام فرناز جون
ممنون از تو عزیزم
شاد باشی

ماماطهورا
26 مهر 92 20:09
سلام خانومي من امروز باوبلاگت آشنا شدم انشالله ني ني نازت سالم و سلامت بياد بغلت بااجازه لينكتون كردم دوست داشتي به منم سربزن خوشحال ميشم
سلام عزیزم
خوش اومدی
ممنون از لطفت

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل من می باشد