گل من

مریضی مامان

1392/7/18 11:06
نویسنده : مامان زهره
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بهاري مامان و بابا

دارم لحظه شماري مي كنم واسه روزي كه صداي قلب تو رو بشنوم. چند روزه كه اومديم خونه مامان جون پري. آخه من به خاطر عفونت معده و روده هام و سرماخوردگي نمي تونستم تو خونه تنها بمونم. بابايي هم سرگرم كافي شاپه و طفلكي فعلا وقت نداره به من و شما برسه.

شبا از دل درد خواب نميرم. اما به خاطر سلامتي تو هيچ دارويي مصرف نمي كنم. عزيز دلم دوست دارم زود تو دلم بزرگ بشي تا تكون بخوري و من لذت ببرم. قلب

فداي مامان پري كه اينقدر مراقب من و توئه. راستي داره واسه شما لباس بافتني مي بافه. همش مي بوسه لباسارو قربون صدقه ت ميره. آخه تو اولين نوه و نتيجه خانواده من هستي. همه دوستت دارن و بي صبرانه منتظر اومدن تو هستن

چند شب پيش رفتم يه فروشگاه كه وسايل سيسموني شو ببينم. خيلي خوشگل بودن. قرار شد وقتي جنسيت تو مشخص شد با مامان پري بريم واسه تو خريد كنيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهراسادات
13 مهر 92 9:09
سلام عزيزم ممنون كه به وب من و محيا سر زدي!روزاي سخت ولي شيرينه چشماتو به هم بزني تموم شده من كه باورم نميشه هفته هاي آخر باشمواي اون لحظه اي كه تو سونو ميگه قلبش تشكيل شده و سالمه بهترررررين لحظه ي دنياست.اميدوارم به زودي بياد تو بغلمون

سلام عزیزم
خواهش میکنم خوشحال شدم
آره حق باتوئه خانوم. امیدوارم تو هم یه نی نی سالم و زیبا داشته باشی
مرسی از اومدنت
مهسا مامان نورا
13 مهر 92 21:15
عزیزمی خیلی مواظب خودت باش به خاطر کوچولومون
انشاله هرچه زودتر صدای قلبش رو بشنوی

سلام مهسای عزیزم
مرسی از اومدنت خانومی
انشاالله
فرناز خاله آرسن جون
15 مهر 92 13:45
سلام گلم آخی فدات عیبی نداره ایشالله نی نی خوشگلمون که به دنیا اومد با یه لبخندش همه این دردا رو از یادت میبره نمیدونم هر دفعه مطلبهای تورو میخونم چشام پر اشک میشه نمیدونه چون واقعا از ته دل مینویس و حس مادرانه قوی که داری دلیلش شاید اونه آدم اونو حس میکنه ایشالله صحیح و سالم تو بغل بگیریش

سلام عزیزم
مرسی از اومدنت و ممنون از این همه محبت و مهربونیت گلم. من از دوران مجردی هر شب با نی نی گلم که توی بهشت بود حرف میزدم. آخه بچه خیلی دوست داشتم
fafa
15 مهر 92 18:44
عزیززززززززززززم ایشالا به زودی بهترین صدای دنیا رو بشنوی

انشاالله دوست گلم
مرسی اومدی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل من می باشد