گل من

من مامان میشم. خدایا ازت ممنونم

1392/7/6 17:33
نویسنده : مامان زهره
541 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیز خداوند رو ستایش می کنم به خاطر هدیه قشنگی که در وجود من نهاده...

نی نی کوچولوی من! ظهر پنج شنبه 4 مهر متوجه شدم تو رو باردارم. بابا جون باور نمی کرد اما بعدازظهر ساعت 7:15 وقتی جواب آزمایش رو گرفتم و فهمیدم تو سه هفته و چند روزه ای، تازه باورش شده بود. بابا جونی خیلی خوشحاله که خدا تو رو به ما داده. همه خوشحال شدن و به ما تبریک گفتن و البته تقاضای شیرینی کردن...

من این وبلاگ رو برای تو ثبت کردم تا از روزای زندگیت بنویسم و بدون که عزیز دلم فقط خدا می دونه چقدر خوشحالم.

دوستت دارم قلب

 

بعد نوشت: امروز رفتم مطب خانم دکتر. ایشون با توجه به آخرین دوره قاعدگی من، تخمین زد تو 6 هفته و چند روز داری. ولی هنوز سن دقیقت رو نمی دونم.... قراره 16 مهر برم سونو عزیز دلم. لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهسا مامان نورا
5 مهر 92 13:30
الهی فدات شم قربونت برم نمیدونی چقدر خوشحال شدم با تمام وجود دعا گوی شما و نی نی نازت هستم الهی شکر باور کن پیامت رو که دیدم تنم لرزید خوشحالم خیلی

سلام مهسای عزیزم


ممنون از لطف و محبتت خانمی. خودمم خیلی خوشحالم. به خاطر دعای تک تک شما بود. واقعا ممنون







فرناز مادر آتیلا
5 مهر 92 13:44
سلام عزیزم...........باشنیدن این خبر خیلی خیلی خوشحال شدم .....از ته قلبم بهت تبریک میگم گلممواظب خودت و نی نی باش

سلام خانمی
مرسی عزیزم
نظر لطفته
به روی چشم حتما
در پناه خدا

لیلی مامان یونا
6 مهر 92 20:15
تبریک میگم عزیزم من هم از خوشحالی شما خوشحالم

ممنون عزیزم
خوش اومدید
شاد باشید

بهار
6 مهر 92 21:58
آخـــــــــــی، مبارک باشه
ایشالا یه نی نی سالم و خوشگل و تپل مپل باشه.

سلام عزیزم
ممنون از محبتت
شاد باشی

فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 23:44
وااااااااااااای که چقدر خوشحال شدم یعنی وقتی آدرس وبلاگ رو دیدم و زدم خبر رو شنیدم موهای بدنم سیخ سیخ شد یائته دعا کرده بودم خدا یه نی نی بهت بده اگه پسر بود دوست داشتی اسمش رو آرسن بذاری و این دعارو خدا شنید وای که چقدر خوشحالم ایشالله صحیح و سالم بغلش بگیری آمـــــــــــین

سلام فرناز مهربون
مرسی عزیز دلم. ممنون از حضورت
آره یادمه اون پستم رو. ولی خدا به خاطر دل پاک شماها به من نی نی داد.
دوستتون دارم
مراقب خودت باش

روزهای شیرین
7 مهر 92 12:34
خیلی خیلی خوشحالم که قراره احساس زیبای مادر شدن رو تجربه کنی... شادی الانت هر روز با تغغییراتی که خواهی داشت بیشتر میشه... تمام لذتت رو بدون هیچ عجله ای از این روزها ببر

سلام ممنون از لطفت.
ژاله مامان آیدا
7 مهر 92 21:50
سلام مامان زهره جون خیلی خیلی خوشحال شدم انشااله که نی نی براحتی و به سلامت بدنیا بیاد

سلام ممنون از لطف و محبتت ژاله جون. در پناه خدا باشيد
شهرزاد مامان نگار
9 مهر 92 18:06


ممنون عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل من می باشد